Aerodromi u BiH bi mogli izgubiti licence za rad?

Programom sigurnosti je obaveza, u skladu sa evropskom praksom i nakon višegodišnjeg odlaganja, predata aerodromima.
Državni komitet za sigurnost civilnog zrakoplovstva je danas, na inicijativu predsjedavajućeg Komiteta ministra komunikacija i prometa BiH Edina Forte, zatražio održavanje tematske sjednice sa predstavnicima aerodroma u BiH u cilju ispunjavanja obaveza iz Programa civilnog zrakoplovstva BiH.
Programom je, između ostalog, propisana i obaveza aerodroma da najkasnije do 18. 5. 2025. godine od Granične policije Bosne i Hercegovine preuzmu poslove protivdiverzione kontrole putnika i prtljaga. Državni komitet je na današnjoj sjednici informiran da je u izvršavanju te obaveze naviše postigao Aerodrom Sarajevo, da su aerodromi u Tuzli i Banjoj Luci započeli aktivnosti, dok Aerodrom Mostar još nije ušao u realizaciju ove obaveze.
Programom sigurnosti je ova obaveza, u skladu sa evropskom praksom i nakon višegodišnjeg odlaganja, predata aerodromima.
“Svjesni smo i gorućeg problema nedovoljnog broja pripadnika Granične policije BiH u kojoj trenutno nedostaje gotovo 750 policijskih službenika, zbog čega svako daljnje odlaganje obaveze preuzimanja KDZ pregleda putnika i prtljaga sa Granične policije BiH dovodi u pitanje obavezu ispunjavanja sigurnosnih procedura na našim aerodromima, zbog čega postoji ozbiljan rizik da naši aerodromi izgube licence za rad”, naveo je ministar Forto.
Akta

Mostar parking glavna tema Gradskog vijeća: Ko je odgovoran za loš revizorski izvještaj?

Umro Irfan Horozović – bošnjački i bosanskohercegovački književnik

Treneri Veleža i Sarajeva odredili sastave za derbi

Promijenjen sudija za derbi Velež – Sarajevo

Krišto podsjetila Fortu i Konakovića da su u koaliciji sa SNSD-om i HDZ-om




