Elektroprivreda BiH “ulaže” 115.000 KM u promociju kampanju o štednji struje

Elektroprivreda BiH pokrenula je javnu nabavku za zakup medijskog prostora u kampanji o štednji električne energije, vrijednoj 115.000 KM.
JP Elektroprivreda BiH d.d. Sarajevo pokrenulo je otvoreni postupak javne nabavke za zakup oglasnog prostora u elektronskim, digitalnim i drugim medijima, u svrhu realizacije promotivne kampanje “Energetska efikasnost EPBiH 2025”.
Prema specifikaciji, kampanja će trajati od septembra ili oktobra do kraja decembra ove godine.
Procijenjena vrijednost ugovora iznosi 115.000 KM, bez PDV-a, javlja Akta.ba.
Rok za dostavu ponuda je 22. juli 2025. godine do 13:00 sati, a kao kriterij za dodjelu ugovora navedena je ekonomski najpovoljnija ponuda koja ispunjava uslove iz tenderske dokumentacije.
Kampanja se provodi u kontekstu porasta ukupne potrošnje električne energije u FBiH posebno među kupcima na javnom snabdijevanju. U dokumentaciji se navodi da godišnja stopa rasta potrošnje iznosi oko tri posto, što dodatno opterećuje domaće proizvodne kapacitete.
“U FBiH je zabilježen trend kontinuiranog povećanja potrošnje kupaca na javnom snabdijevanju, s godišnjom stopom rasta cca. 3% posto”, navodi se u tenderskoj dokumentaciji.
Elektroprivreda BiH ističe da je cilj kampanje informisati građane o načinu racionalnog korištenja električne energije, uz namjeru da se doprinese smanjenju potrošnje u domaćinstvima i boljem upravljanju troškovima. U dokumentu se navodi da se kampanjom želi uticati na ponašanje krajnjih korisnika kroz promovisanje mjera štednje i odgovorne potrošnje.
“Kako bi se podsticala štednja, odnosno racionalizacija upotrebe energije, jedna od mjera EPBiH je i kreiranje i sprovedba promotivne kampanje ‘Energetska efikasnost EPBiH 2025’ – podizanja svijesti kupaca o važnosti uštede električne energije”, ističe se u tehničkoj speficikaciji.
U fokus komunikacije stavljena su domaćinstva kao krajnji potrošači, s naglaskom na dvije društvene grupe. Prva obuhvata starije osobe i domaćinstva nižeg socijalnog statusa, za koje se navodi da su osjetljiviji na mogućnosti uštede. Druga grupa odnosi se na radno sposobno stanovništvo srednjeg i višeg statusa, kod kojih se računa na svijest o individualnoj odgovornosti u pogledu upravljanja potrošnjom.
“Neophodno je podići kulturu upravljanja potrošnjom (i troškovima) električne energije. Stoga je cilj kampanje promjena pristupa prosječnog građanina konceptu očuvanja energije”, stoji u tekstu tenderske dokumentacije.
Nabavka obuhvata zakup prostora za emitovanje poruka putem različitih formata i kanala, u skladu s rasporedom i količinama definisanim u medijskom planu. Svi ponuđači dužni su dostaviti garanciju za ozbiljnost ponude, kao i dokaze o ispunjavanju finansijskih i tehničkih uslova. Dozvoljena je samo jedna ponuda po ponuđaču, bez alternativnih varijanti.
Kampanja se sprovodi kao jedna od mjera EPBiH za ublažavanje posljedica rasta potrošnje i očuvanje kapaciteta domaće proizvodnje bez oslanjanja na uvoznu energiju.
Koncert grupe “Ko Su Ovi” sutra na platou Tepa u okviru Sajma obrtništva i turizma Mostar
Svjetski dan hrane: Zdrava ishrana nije luksuz, već pravo
Wizz Air širi letove iz Tuzle: Stiže nova linija za Bratislavu
U rijeci kod Prozora pronađeno biće iz davno zaboravljenog vremena
CIK potvrdio kandidatske liste: Šest kandidata u utrci za predsjednika RS-a