Kad jeftini polovni “dizelaši” stižu u BiH?

Jeftina rabljena dizelska vozila mogla bi ući u Bosnu i Hercegovinu i zemlje regije koje nisu članice Europske unije nakon što je EU najavila drastične mjere za “dizelska” vozila starija od 10 godina.
Nova regulativa će s puteva ukloniti starija vozila, posebno ona bez ekološki prihvatljivih DPF filtera. EU ovu mjeru uvodi prvenstveno radi smanjenja onečišćenja zraka i saobraćajnih nesreća.
Nova pravila predviđaju strože tehničke preglede, s posebnim fokusom na automobile bez filtera čestica (DPF), kojih na europskim cestama ima na milione. Zamjena DPF filtera može stajati i do 2500 eura, zbog čega mnogi vlasnici posežu za alternativnim rješenjima poput čišćenja, “bušenja” ili potpunog uklanjanja iz ispušnog sistema, piše Indikator.
Ako Europska unija usvoji predložene mjere, milioni vlasnika dizelskih motora suočit će se s teškom odlukom: ili platiti skupe popravke ili reći zbogom svojim automobilima.
Mnoga od tih vozila vjerovatno će završiti u istočnoj Europi i na Balkanu, što bi moglo dovesti do prenatrpanosti tržišta i samo pomaknuti problem zagađenja.
Ako dođe do prezasićenosti tržišta, to bi moglo utjecati i na niže cijene automobila u regiji.
(Mostarski.ba)
Predstavljen izvještaj o analizi medijskih natpisa o ženama
SDA Stolac: Gradonačelnik Bošković uskraćuje pravo na prevoz učenicima bošnjačke nacionalnosti
Dvije osobe povrijeđene u saobraćajnoj nesreći na putu Hodbina – Stolac
Sistem obrazovanja mora se prilagoditi dinamičnom tržištu rada
Špago: Strateški savez Dodika i Čovića djeluje protiv BiH, a Trojka ništa, osim što su istrajni u floskulama
■ Povezano
SDA Stolac: Gradonačelnik Bošković uskraćuje pravo na prevoz učenicima bošnjačke nacionalnosti
Špago: Strateški savez Dodika i Čovića djeluje protiv BiH, a Trojka ništa, osim što su istrajni u floskulama
Nova KORT vikend akcija od 17. do 19. 10.
Turska: Međunarodna konferencija posvećena Aliji Izetbegoviću