Konferencija ‘Mediji i turizam’: Mediji mogu biti ambasadori turizma

U Parku prirode Hutovo blato danas se održava konferencija pod nazivom „Mediji i turizam“, koju organizuje Federalna novinska agencija (FENA) u saradnji s Turističkom zajednicom Hercegovačko-neretvanskog kantona (HNK).
Cilj konferencije je potaknuti dijalog između medijskih profesionalaca, turističkih radnika i institucija o ulozi medija u oblikovanju i promociji turističkog identiteta Bosne i Hercegovine.
Uoči konferencije medijima su se obratili zamjenik direktora Federalne novinske agencije (FENA) Ilija Musa, vd direktora Turističke zajednice HNK-a Anđelko Maslać te gradonačelnica Čapljine Iva Raguž, javlja Fena.
Musa je podsjetio kako FENA već drugu godinu zaredom, u suorganizaciji s Turističkom zajednicom HNK, organizuje konferenciju ”Mediji i turizam”.
“Čast nam je što je ove godine domaćin Grad Čapljina, koja uz podršku Razvojne banke pomaže realizaciju ove konferencije na kojoj će se susresti, među ostalim, članovi akademske zajednice, privrednici i turistički radnici. Uvjeren sam da ćemo diskusijom o pravcu razvoja turizma u Bosni i Hercegovini doprinijeti boljoj promociji turističkih lokacija, manifestacija i kulturnog te privrednog bogatstva naše zemlje”, kazao je Musa.
Dodao je kako FENA ima važnu ulogu u povezivanju medijskog i privrednog sektora te u predstavljanju Bosne i Hercegovine ne samo domaćoj, nego i svjetskoj javnosti.
“Kroz saradnju s novinskim agencijama u Evropi pa i svijetu, te članstvom u međunarodnim asocijacijama, FENA prenosi pozitivan glas o Bosni i Hercegovini i doprinosi brendiranju i destinacija i osoba koje promovišu našu zemlju u najboljem svjetlu”, rekao je Musa.
Gradonačelnica Raguž naglasila je važnost povezivanja medija, turističkih zajednica, lokalnih vlasti i privrede u promociji autentičnih turističkih vrijednosti.
“Svaka autentična medijska objava, svaka fotografija naših rijeka, Parka prirode Hutovo blato ili historijskih zdanja poput Počitelja, ima priliku postati ambasadorom Čapljine i Hercegovine. Zato je važno zajedničko djelovanje svih aktera koji doprinose razvoju održivog turizma”, poručila je Raguž.
Dodala je kako Grad Čapljina ostaje partner ovakvim inicijativama jer potiču očuvanje okoline, razvoj održivog turizma i afirmaciju lokalne zajednice.
Vršilac dužnosti direktora Turističke zajednice HNK-a Anđelko Maslać istakao je da su mediji ključan partner turizma jer pomažu u prenošenju autentičnih priča i brendiranju destinacija.
“Izuzetno nam je zadovoljstvo učestvovati u drugoj po redu konferenciji ovakvog tipa, koja, vjerujem, prerasta u tradiciju. Nadam se da ćemo kroz razmjenu iskustava doći do konkretnih rješenja koja će doprinijeti promociji destinacija HNK-a, ne samo u BiH, nego i šire”, kazao je Maslać.
Inače, u okviru konferencije održat će se dva panela. Prvi panel pod nazivom “Ekonomske perspektive i institucionalni izazovi brendiranja destinacija” moderiše Davorka Topić Stipić, a učestvuju Dalibor Milinković, izvršni direktor Razvojne banke FBiH, Bahrija Umihanić, predsjednik Nadzornog odbora Međunarodnog aerodroma Tuzla, i Emil Balavac, ministar trgovine, turizma i zaštite okoliša HNK-a.
Drugi panel na temu “Uloga medija u brendiranju turističke destinacije”, moderira Monika Ćubela-Savić, a učesnici su Dejan Jazvić, glavni urednik FENA-e, Đorđe Mihajlović, predsjednik Udruženja turističkih novinara Srbije, te Irma Kajan, direktorica marketing i PR agencije Reunion Mostar.
Zaključke konferencije predstavit će direktor Federalne novinske agencije Elvir Hadžiahmetović. Partner konferencije je Grad Čapljina, a Razvojna banka Federacije BiH podržava događaj kao glavni sponzor.
(Mostarski.ba)
Na konferenciji “Mediji i turizam” zaključeno: Strategija postoji, ali nema koordinacije
Trump poručio Izraelu: Aneksija Zapadne obale znači kraj američke podrške
Zrinjski večeras gostuje Mainzu
Objavljen javni poziv za izgradnju tunela Prenj
Amir Pašić Faćo doveden u Tužilaštvo KS: Očekuje se mjera pritvora