Medijski poraz Izraela: Šest propagandnih savjeta iz očaja

U svojoj najnovijoj analizi, istraživački centar Alma daje detaljna uputstva o tome kako popraviti međunarodni ugled Izraela, koji je narušen operacijama izraelske vojske u Pojasu Gaze, Libanu, Siriji, Iranu i Jemenu.
Početna procjena analize Istraživačkog centra Alma je da izraelska vojska, sa svojom tehničkom i tehnološkom superiornošću, postiže sve ratne ciljeve. Međutim, vojni uspjesi su zasjenjeni sve lošijim imidžom Izraela u međunarodnom okviru globalnih narativa.
Ono što je zanimljivo istaći jeste njihov stav da su najveći krivci u tom pogledu globalni mediji, u čemu prednjače američki mediji. U tom kontekstu, postoje primjeri Palestinaca koji su umrli od gladi, za koje izraelski propagandisti tvrde da su umrli od drugih bolesti.
Međunarodni ugled Izraela nije problem samo za Izrael već i za njegove najbliže saveznike, navodi se u analizi, čime se potvrđuje teza da loš ugled Tel Aviva čini sve nepopularnijim partnerom na Bliskom istoku, piše klix.ba.
Uzimajući u obzir sve navedeno i nakon što je pregledao sve dosadašnje izraelske pristupe medijskom i informacionom ratovanju, Alma Centar nudi šest konkretnih prijedloga kako bi Izrael postigao pobjedu u narativnom i informacionom ratovanju jednaku onoj na bojnom polju.
Kognitivni rat je prvi od savjeta, što bi značilo formiranje centara za širenje dezinformacija pored infiltracije Al Jazeera i drugih medijskih kuća koje izvještavaju iz Pojasa Gaze i Zapadne obale.
Još jedan savjet je brzina , odnosno ubrzanje odgovora na informacije koje objavljuje Hamas. Prema procjeni Alma Centra, navodni izraelski napori da odgovore na palestinske dezinformacije traju duže nego što bi trebali, pa bi rješenje bilo skratiti to vrijeme brzim instant informacijama.
Treći savjet je više resursa i bolja organizacija, jer je opšta ocjena da je Izrael vrlo malo uložio u propagandu i lobističke grupe u SAD-u i Evropi, zbog čega gubi informacioni rat. U kontekstu organizacije, savjet je formiranje jedinstvene mreže medija i grupa koje bi dijelile isti sadržaj u istim koordiniranim intervalima.
Četvrti savjet je odvajanje Hamasa od ljudskih štitova, što se odnosi na napore da se palestinski borci protjeraju iz svojih dobro utvrđenih položaja, tunela i skloništa kako izraelske zračne snage ne bi koristile oružje koje ubija veliki broj civila, a koje se protiv njih okreće u informacionom ratu.
Peti savjet pristranog narativa odnosi se na stratešku promjenu razmišljanja u Izraelu s ciljem da medijska bitka bude jednako važna kao i vojna, jer će se u suprotnom izgubiti prilike za marketinške informacijske operacije.
Važno je ovdje istaći da analiza poziva izraelsku vojsku da smanji ograničenja u vezi s informacijama, ali da ih šire dijeli na društvenim mrežama, čime bi brže i direktnije doprle do svjetske javnosti.
I šesti, ili najvažniji, savjet je formiranje informatičke vojske , koji se odnosi na usvajanje prijedloga profesora Kobija Michaela, prema kojem je potrebno formirati granu izraelske vojske namijenjenu brzom i globalnom informacionom ratovanju.
Ove snage bi djelovale na svim društvenim mrežama i arhitekturama 24/7 u skladu s dogovorenom propagandnom dinamikom tema i sadržaja. Posebna meta napada ovih informacijskih snaga bile bi institucije, agencije i mediji koji promoviraju palestinske odbrambene napore protiv Izraela.
(Mostarski.ba)
Predstavljen izvještaj o analizi medijskih natpisa o ženama
SDA Stolac: Gradonačelnik Bošković uskraćuje pravo na prevoz učenicima bošnjačke nacionalnosti
Dvije osobe povrijeđene u saobraćajnoj nesreći na putu Hodbina – Stolac
Sistem obrazovanja mora se prilagoditi dinamičnom tržištu rada
Špago: Strateški savez Dodika i Čovića djeluje protiv BiH, a Trojka ništa, osim što su istrajni u floskulama