Mini Labubu lutke pokorile svijet

119352

Kompanija Pop Mart, proizvođač veoma popularnih Labubu lutaka, bilježi nagli porast prodaje nakon što je lansirala mini verzije svojih igračaka s temom čudovišta.

Kineska kompanija navodi da su globalni prihodi u tri mjeseca, zaključno s krajem septembra, skočili za nevjerovatnih 250 posto u poređenju sa istim periodom prošle godine, piše BBC.

Prodaja izvan Kine

Rast je ponajviše potaknula prodaja izvan Kine.

Prihodi u SAD-u skočili su više od 1.200 posto, a u Evropi više od 700 posto.
Ovi podaci samo su nastavak niza snažnih poslovnih rezultata za Pop Mart.

Dionice kompanije porasle su u četvrtak za više od 5,5 posto u Hong Kongu, čime je tržišna vrijednost kompanije dosegnula 45,5 milijardi dolara.

Pop Mart je najpoznatiji po prodaji igračaka u takozvanim “slijepim kutijama” – pakiranjima koja skrivaju sadržaj sve do otvaranja.

Ova marketinška metoda naišla je na kritike zbog poticanja ponašanja sličnog kockanju i kompulzivne kupovine.

Kolekcionari su postali opsjednuti Labubuima, izmišljenim stvorenjima nalik vilenjacima s nizom oštrih zuba, pa se pred trgovinama diljem svijeta stvaraju dugi redovi kupaca.

Labubu je stekao veliku popularnost, posebno u SAD-u, zahvaljujući podršci slavnih, među kojima su Kim Kardashian i Lisa iz K-pop grupe Blackpink.

Globalni maloprodajni div

Profil brenda dodatno su ojačala partnerstva s velikim imenima kao što su Coca-Cola i manga franšiza One Piece.

Lansirane 2019. godine, Labubu lutke pomogle su Pop Martu da izraste u globalnog maloprodajnog diva s više od 2.000 automata i trgovina širom svijeta.

Tvrtka je 2020. godine izlistala svoje dionice na berzi u Hong Kongu, a njihova cijena od tada je porasla za više od 280 posto.

Ipak, posljednjih sedmica dionice Pop Marta pale su nakon upozorenja investicijskih banaka s Wall Streeta, poput JPMorgana.
Analitičari smatraju da je kompanija precijenjena i da vjerovatno neće moći dugoročno održati popularnost svojih igračaka.

(Mostarski.ba)

Podijeli:
Ispod clanka banner
  • Vozači oprez, mokar i klizav kolovoz

  • Dječiji festival muzike “Most mladosti 2025” u Kulturnom centru Mostar Sjever

  • Kako je Amir Gross Kabiri postao je najveći ekonomski uteg HNK?

  • Muzika spaja Mostar, Široki Brijeg i Trebinje

  • Indira Šabić u svojoj knjizi otkriva priče iza imena bosanskohercegovačkih naselja

SB Banner 1

■ Povezano

  • Indira Šabić u svojoj knjizi otkriva priče iza imena bosanskohercegovačkih naselja

  • Netflix će kupiti Warner Bros. Discovery za 72 milijarde dolara

  • Kako su ljudi pripitomili mačke? Otkrivena ključna prekretnica

  • Strip pronađen na tavanu prodat za 9,12 miliona dolara