Mostar se predstavio na Svjetskom turističkom sajmu u Londonu

Foto: TZ Grada Mostara
Predstavnici Turističke zajednice (TZ) Grada Mostara, zajedno s delegacijom Grada Mostara na čelu s gradonačelnikom Mariom Kordićem, učestvovali su na jednom od najznačajnijih globalnih događaja u industriji putovanja – Svjetskom turističkom sajmu (World Travel Market – WTM) London 2025., koji je održan od 4. do 6. novembra u ExCeL Londonu.
Ovaj prestižni sajam okupio je hiljade turističkih profesionalaca, uključujući putničke agente, hotelijere, turoperatore i predstavnike destinacija iz cijelog svijeta, te je poslužio kao središnje mjesto za razmjenu ideja, razvoj poslovnih prilika i promociju turističkih destinacija pred globalnom publikom, saopeno je iz TZ Grada Mostara.
Turistička zajednica Grada Mostara predstavila je bogatu kulturnu i histroijsku baštinu grada, njegovu jedinstvenu gastronomsku ponudu, tradicionalno gostoprimstvo, te brojne manifestacije koje tokom cijele godine privlače posjetioce iz svijeta.
Poseban akcenat bio je na Starom mostu – simbolu povezanosti i svjetski prepoznatom kulturnom spomeniku pod zaštitom UNESCO-a, kao i na razvoju Mostara kao moderne destinacije koja uspješno spaja tradiciju i savremenost.
Gradonačelnik Mario Kordić, koji je predvodio mostarsku delegaciju, tokom boravka u Londonu održao je niz sastanaka s predstavnicima iz svijeta turizma i investitorima. Razgovori su bili usmjereni na jačanje međunarodne saradnje, razmjenu iskustava i stvaranje novih mogućnosti za razvoj turizma u Mostaru.
„Učešće na WTM-u bila je velika prilika za Mostar da se pozicionira na globalnoj karti turizma. Naša je misija predstaviti Mostar i kao grad Starog mosta, ali i kao savremenu, otvorenu i inovativnu destinaciju koja spaja kulturu, prirodu i poduzetnički duh. Susreti s partnerima i investitorima na ovakvim događajima ključni su za razvoj održivog turizma i stvaranje novih prilika za naše građane,” izjavio je gradonačelnik Kordić.
Na zajedničkom štandu s Turističkom zajednicom Kantona Sarajevo, Mostar se dodatno promovirao kao nezaobilazna destinacija jugoistočne Evrope, nudeći autentično iskustvo putovanja i jedinstvenu atmosferu koja povezuje različite kulture i tradicije.
„Učešće na ovakvom događaju izuzetno je važno za Mostar, jer nam omogućava direktan kontakt s turoperatorima, investitorima i medijima iz cijelog svijeta. Naš je cilj pozicionirati Mostar kao nezaobilaznu destinaciju u regiji jugoistočne Evrope, ali i kao grad koji nudi autentično iskustvo putovanja,” poručili su iz Turističke zajednice Grada Mostara.
Svjetsko turističko tržište (WTM) i ove je godine ponudilo iznimne mogućnosti za umrežavanje, razvoj poslovanja i promociju. Učesnici iz cijelog svijeta razgovarali su o novim partnerstvima, dijelili iskustva o najnovijim trendovima i predstavljali svoje destinacije globalnoj publici.
Svojim sučešćem Turistička zajednica i Grad Mostar potvrdili su predanost kontinuiranom razvoju turističkog sektora i promociji Mostara kao destinacije koja spaja bogatu prošlost, toplinu domaćina i autentične doživljaje za sve posjetioce.
(Mostarski.ba)

Ko je Bruno Stojić: Zločinac koji se pokajao i priznao udruženi zločinački poduhvat tzv. Herceg-Bosne

Čović: Uskoro sastanak sa SDA

Propalestinski aktivisti upali u zgradu ZDF-a u Berlinu

Zatvorena konferencija ‘Zelene knjižnice – održiva budućnost knjižničarstva’

Rekordan broj turista u BiH – prednjače Hrvati i Srbi



