Studentice Poslovne informatike iz Mostara promovišu rafting na Neretvi

U okviru marketing kampanje razvijene za potrebe nastavnog predmeta, studentice studijskog programa Poslovna informatika Univerziteta “Džemal Bijedić” Mostar realizovale su promotivni video koji ističe rafting na rijeci Neretvi i prirodne ljepote područja Konjica.
Kampanja je fokusirana na promociju aktivnog odmora, povratka prirodi i zajedničkog iskustva kroz avanturu, s posebnim naglaskom na ulogu Rafting centra RaftKor, koji je predstavljen kao ključni nosilac rafting ponude u regiji. Kroz vizualno atraktivan sadržaj, studentice su prikazale RaftKor ne samo kao organizatora adrenalinskih izleta, već i kao mjesto susreta, druženja i povezivanja s prirodom.
Rijeka Neretva, s njenim kristalno čistim tokovima i dramatičnim pejzažima, prikazana je kao idealno okruženje za bijeg iz gradske svakodnevice, a rafting kao aktivnost koja podstiče timski duh i emocionalno osvježenje.
Ova studentska inicijativa ističe potencijal digitalnog marketinga u promociji domaćeg turizma, te doprinosi jačanju svijesti o važnosti očuvanja prirodnih resursa kroz odgovorno i održivo korištenje.
Video se, kako je saopćeno, može pogledati na linku
(Mostarski.ba)
Koncert grupe “Ko Su Ovi” sutra na platou Tepa u okviru Sajma obrtništva i turizma Mostar
Svjetski dan hrane: Zdrava ishrana nije luksuz, već pravo
Wizz Air širi letove iz Tuzle: Stiže nova linija za Bratislavu
U rijeci kod Prozora pronađeno biće iz davno zaboravljenog vremena
CIK potvrdio kandidatske liste: Šest kandidata u utrci za predsjednika RS-a