U Mostaru počela konferencija 10. “PR Media & Sport Days”

Foto: Fena
U Mostaru je danas počela međunarodna naučno-stručna konferencija “PR Media & Sport Days University of Mostar“ koju već desetu godinu organizuje Studij odnosa s javnošću i Studij novinarstva Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Mostaru (SUM).
Program konferencije počeo je Studentskom sekcijom i trajat će do petka 7. novembra, a po riječima predsjednika Organizacionog odbora događaja Marijana Primorca, glavna tema ovogodišnjeg izdanja je interkulturalna komunikacija s fokusom na razumijevanje kulturnih specifičnosti u odnosima s javnošću, javnom komuniciranju, medijskom izvještavanju i izgradnji povjerenja u globalnom okruženju.
“PR Media & Sport Days ima deset godina iza sebe. U tom periodu narasli smo na nivo prepoznatljivog regionalnog događaja koji povezuje nauku, praksu i obrazovanje, jer mi smo prije svega konferencija koju organizira visokoškolska ustanova, tj. Sveučilište u Mostaru”, izjavio je Primorac za Fenu.
Naglasio je da je posebno zadovoljan činjenicom da se i ove godine okupljaju stručnjaci, predavači iz više zemalja i studenti Sveučilišta u Mostaru, čime SUM potvrđuje svoju otvorenost i međunarodni karakter, što je dodatno naglašeno činjenicom da je glavna tema interkulturalna komunikacija.
Dodao je da je zbog svog jubilarnog karaktera, ovogodišnji program osmišljen u vidu ‘PR weeka’ pa je tako cijela sedmica posvećena medijima, komunikaciji i sportu.
Konferencija kroz program obuhvaća četiri sekcije – Studentsku, kojom je u ponedjeljak konferencija otvorena, PR sekciju, Sekciju mediji i na koncu Sekciju sport.
“Imamo mnogobrojne, razne panele, a posebno zadovoljstvo nam predstavlja to da program uključuje predstavljanje knjiga kao i gostujuća predavanja koja spajaju teoriju i praksu”, naglasio je Primorac.
Učesnike očekuje više od 30 tema i 60 predavača, a svaki segment donosi novu perspektivu o komunikaciji u savremenom društvu.
“Upravo smo željeli biti aktuelni u tom pravcu pa smo prepoznali da u vremenu globalne povezanosti i pojačane medijatizacije, kulturna osvetljivost i razumijevanje razlika postaju ključni elementi svake uspješne komunikacije, bilo da se radi o medijima, odnosima s javnosti ili sportu”, podcrtao je Primorac.
Osvrnuvši se na jubilarni predznak konferencije, naglasio je rast ovog događaja u organizacijskom smislu, ali i u kontekstu proširivanja tematike koju obrađuje.
“Deset godina nije malo i ako ih stavimo u kontekst jedne konferencije, možemo reći da smo ne samo punoljetni, nego i to da smo dosegli ozbiljne godine. Najviše smo narasli u smislu da prakticiramo međunarodne partnere, a ove godine to su National University of La Matanza iz Argentine i Sveučilište Sjever iz Hrvatske”, rekao je u razgovoru za Fenu.
Primorac je konstatirao da “svake godine PR Media & Sport Days dobiva dodatnu vrijednost”, ističući da je u početku fokus bio na odnosima s javnošću, dok danas ovaj događaj uspješno integrira i najsuvremenije spoznaje iz medijskog svijeta i najbolje prakse kada se radi o sportskoj komunikaciji.
Inače, svečano otvaranje konferencije upriličit će se u utorak, 4. novembra u 16:50 sati.
(Mostarski.ba)










