Violeta kreće s izgradnjom još jedne fabrike

95182

Kompanija Violeta iz Gruda, jedan od najvećih poslovnih sistema u BiH, kreće u izgradnju nove fabrike.

Ovu informaciju je za BiznisInfo.ba potvrdio vlasnik kompanije Petar Ćorluka. Riječ je o fabrici koja će se nalaziti u Grudama a u njoj će se proizvoditi ono što već čini osnovni biznis kompanije, ali na savremeniji način.

– Fabrika u kojoj trenutno proizvodimo radi već preko 20 godina a sada su na tržište došle nove tehnologije, novi kvalitet, nove sirovine i sve to djeluje na finalni proizvod. Tako da ćemo u novoj fabrici proizvoditi novu generaciju proizvoda, jer nove generacije potrošača hoće nove generacije proizvoda – pojasnio je Čorluka.

Podsjetimo da je osnovna djelatnost kompanije proizvodnja papira za upotrebu u domaćinstvu, a da je ona kasnije proširena i raznim higijenskim proizvodima, sredstvima za čišćenje, pelenama itd.

Nova investicija dolazi nakon što je Violeta krajem prošle godine u Grudama otvorila novu fabriku kartonske ambalaže, što je investicija od 40 miliona eura.

Osim toga, Violeta je prethodnih godina preuzela čapljinsku Lastu te je i tamo pokrenula proizvodnju slatkiša.

– Sada smo vidjeli kako rade u Sjedinjenim Američkim Državama, kako rade u najnaprednijim evropskim zemljama… Vodimo se time da moramo investirati u core biznis da bismo bili konkurentni i da ne bismo zaostajali. Dakle ovo je investicija koja će nam omogućiti da pratimo svjetske trendove novih generacija. Asortiman će biti sličan, malo promijenjen, ali unaprijeđen – naglasio je naš sagovornik.

Lokacija fabrike je u Grudama, u zoni gdje je i fabrika kartona i omekšivača.

– Tu sada kupujemo još 60.000 m2 novih privatnog zemljišta. U narednih mjesec dva dana bismo to trebali završiti a fabrika bi trebala biti završena u 2026. godini. Još nemamo podatke o kapacitetu i vrijednosti investicije ali će biti naprednija i bolja proizvodnja – istaknuo je Ćorluka.

Osim toga, najavljuje i investiciju u Čapljini, odnosno novi asortiman u Lasti.

– Uglavnom širimo poslovanje, sve što zaradimo investiramo. Meni kao vlasniku ne treba nijedna marka ali moramo pratiti trendove da bismo mogli ostati na tržištu, jer ako ne pratimo i ne investiramo, nećemo moći poslovati. Ako ne prodajemo nećemo moći ni proizvoditi. Tako da je bit da budemo u trendu i da radimo isto ako ne i bolje od onoga što radi naša najbolja konkurencija – zaključio je Ćorluka.

Podsjetimo da kompanija gradi i hotel sa drugim sadržajima u Grudama.

(Mostarski.ba)

Podijeli:
Ispod clanka banner
  • S tržišta BiH povlači se proizvod Njoki premium

  • Klub vijećnika SDA GV Stoca poziva Boškovića da prestane sa jeftinim politikanstvom

  • ChatGPT dosegao više od 800 miliona aktivnih korisnika sedmično

  • Šuta: Za prevoz učenika Gradu Stocu je ove godine uplaćeno više nego prošle

  • Poznate sudije za 11. kolo Premijer lige BiH

SB Banner 1

■ Povezano

  • Guvernerka CBBiH sa MMF-om i SB-om o stabilnosti i reformama

  • Vlada FBiH odobrila pomoć za 9.824 privatna poslodavca u augustu

  • Nova KORT vikend akcija od 17. do 19. 10.

  • Slijedi li novi talas poskupljenja kafe?