DAVCAST na Ekonomskom Fakultetu: Podcast radionica koja mijenja pogled na biznis

102122

Glas koji pokreće: David Čerkez motivisao studente da stvaraju, ne čekaju

U velikom amfiteatru Ekonomskog fakulteta Univerziteta “Džemal Bijedić” u Mostaru održana je radionica pod nazivom “Glas koji prodaje: Kako podcast može napraviti revoluciju u tvom biznisu”, koja je izazvala izuzetno interesovanje među studentima, ali i širom marketinškom zajednicom. Gost predavač bio je David Čerkez, kreator najgledanijeg podcasta na Balkanu – Davcast. Kroz dinamično i edukativno predavanje, David je studentima približio sve aspekte podcast industrije, govoreći o tome zašto je podcast jedan od najbrže rastućih medija današnjice, kako se kroz ovaj format može graditi brend i ostvariti zarada, te na koje načine marketari, bilo kao pojedinci ili agencije, mogu kreirati uspješne saradnje s podcast kreatorima.

Studenti su pokazali veliko interesovanje za ovu temu – aktivno su učestvovali, postavljali pitanja i pokazali istinsku radoznalost prema svijetu podcasta i digitalnog marketinga. Atmosfera u amfiteatru bila je prožeta pozitivnom energijom, dijalogom i željom za učenjem. David Čerkez je s iskrenim entuzijazmom odgovarao na svako pitanje, a dodatno je oduševio studente ponudom za saradnju na njihovim marketing projektima i kampanjama. Kroz tu gestu jasno je poručio da je spreman podržati njihov razvoj ne samo riječima, već i konkretnim znanjem, praksom i zajedničkim radom.

Edukacija koja stvara promjene

Profesor Veldin Ovčina, pod čijim vodstvom je realizovana ova radionica naglašava da Digitalni marketing nije samo skup alata i tehnika, to je prostor u kojem kreativnost, znanje i strast dolaze do izražaja i dodaje: ”Zajedno sa asistenticom Sarom Kljajić, trudimo se pružiti priliku studentima da uče iz realnog svijeta, od ljudi koji svakodnevno pomjeraju granice u marketing industriji. Današnja radionica je više od predavanja – ona je susret ideja, razmjena iskustava, gdje su studenti dobili podršku da naprave prve korake ka vlastitim projektima i karijerama. Svake sedmice organizujemo radionice iz oblasti Digitalnog marketinga, gdje otvaramo vrata novim temama i novim gostima, i zato pozivam sve koji žele da rastu i uče zajedno s nama da prate zvanične stranice Ekonomskog fakulteta i instagram stranicu studenata kolegija Digitalni marketing – @marketari.efmo, gdje mogu pronaći informacije o narednim radionicama i inspiraciju i dodatnu edukaciju iz radionica koje su iza nas.”

Podijeli:
Ispod clanka banner
  • Mostar domaćin prve regionalne konferencije o dizajnu

  • Svjetski dan prašuma: BiH ima neke od posljednjih iskonskih šuma u Evropi

  • Izložba tradicionalne turske umjetnosti “Dova” u Institutu Yunus Emre

  • U toku akcija ‘Kavez’, očekuje se hapšenje više članova udruženja ‘Panter’

  • U BiH danas sunčano, sutra promjena vremena

SB Banner 1

■ Povezano

  • Mostar domaćin prve regionalne konferencije o dizajnu

  • Izložba tradicionalne turske umjetnosti “Dova” u Institutu Yunus Emre

  • Izvještaj Civilne zaštite HNK

  • Mostarski teatar mladih počinje novu sezonu