Dok tunel Prenj čeka, stotine miliona KM nestaju!

Ušli smo u posljednji kvartal godine, a od ugovora i početka radova na tunelu Prenj nema apsolutno ništa.
Ne samo da nema radova, nego više niko ni ne spominje ovaj ključni projekt koji bi trebao povezati sjever i jug zemlje, piše Vijesti.ba.
Sve što smo dosad čuli bile su prazne najave i izigrana obećanja, a ona dolaze konstantno već godinama od jednog čovjeka, najprije s pozicije ministra, sada s pozicije direktora Autocesta FBiH.
Direktor Autocesta FBIH Denis Lasić je u decembru prošle godine najavio da će “ugovor za Prenj biti potpisan najkasnije u drugom kvartalu 2025.” Zatim je u februaru, za magazin Mreža FTV-a, ponovio istu tvrdnju.
Lasić je još 2022. godine, kao tadašnji ministar saobraćaja FBiH, govorio je da će se tunel Prenj početi graditi na proljeće 2023. godine. Zatim je u novom ciklusu obećanja pomjerio sve za kraj 2024. – a kada je i to propalo, rok je “preselio” u prvi ili drugi kvartal 2025.
Danas je 2. oktobar. Ni ugovora, ni radova, ni izjava. Nema odgovornosti, ni objašnjenja.
Za to vrijeme “isparilo” pola milijarde KM
Dok se o najvažnijem infrastrukturnom projektu šuti, samo u prošloj godini povećani su troškovi gradnje na četiri dionice za nevjerovatnih 500 miliona KM. Pola milijarde maraka je “nestalo” kroz anekse i izmjene ugovora.
I dok Prenj čeka ko neku novu najavu ili treću vizualizaciju, radovi na jugu zemlje, u krajevima s jasnim političkim zaleđem HDZ-a, odvijaju se ubrzano i bez prepreka, prema granici sa Hrvatskom.
Sve ovo otvara ozbiljna pitanja, da li neko svjesno koči izgradnju ključne veze između Sarajeva i Mostara? Jesu li prioritetne samo one dionice koje odgovaraju političkoj agendi HDZ-a BiH? Šta po ovom pitanju misle uraditi probosanske stranke?
(Mostarski.ba)