Hercegovina na TTG sajmu u Italiji: Početak jesenske promocije na globalnoj turističkoj sceni

118132

Turistička zajednica Hercegovačko-neretvanskog kantona započela je danas svoje učešće na jednom od najznačajnijih međunarodnih turističkih sajmova u Evropi – TTG Travel Experience 2025, koji se održava od 8. do 10. oktobra u Rimini Expo Centru u Italiji.

Ovaj prestižni događaj okuplja više od 2.100 izlagača iz cijelog svijeta i predstavlja centralno mjesto susreta međunarodnih turističkih operatera, menadžera destinacija i stručnjaka iz oblasti turizma i ugostiteljstva. Sajam TTG se smatra nezaobilaznim događajem u evropskom turističkom kalendaru, s fokusom na nove trendove, inovacije i mogućnosti saradnje unutar globalne turističke industrije.

Hercegovina – autentična destinacija za savremenog putnika

Turistička zajednica HNK već tradicionalno učestvuje na ovom sajmu s ciljem promocije ukupne turističke ponude Hercegovine i pozicioniranja regije kao destinacije velikih potencijala – otvorene, autentične i spremne za međunarodnu saradnju.

Na ovogodišnjem štandu predstavljena je kompletna ponuda Hercegovine, s naglaskom na najprepoznatljivije turističke destinacije regije: Mostar, Međugorje i Neum. Posjetioci sajma imaju priliku upoznati se s bogatim kulturno-historijskim naslijeđem, prirodnim ljepotama i outdoor ponudom, kroz promotivne brošure, video materijale i susrete s predstavnicima Zajednice.

Poseban akcenat stavljen je na aktivni turizam, boravak u prirodi i autentična iskustva – sadržaje koji su sve traženiji među savremenim putnicima i novim ciljanim grupama na tržištu.

Delegacija HNK u Riminiju

Hercegovačko-neretvanski kanton na sajmu TTG 2025 predstavljaju:

Emil Balavac, ministar trgovine, turizma i zaštite okoliša HNK,

Anđelko Maslać, v.d. direktora Turističke zajednice HNK,

Emir Tipura, pomoćnik direktora Turističke zajednice HNK.

Fokus na inovacije, održivost i digitalnu transformaciju

Ovogodišnje izdanje sajma TTG Travel Experience održava se pod sloganom „Awake to a New Era“ („Buđenje u novu eru“), s fokusom na inovacije, digitalnu transformaciju, održivi razvoj i nove poslovne modele u turizmu.

Pored glavne izložbe, program uključuje i niz tematskih cjelina, stručnih panela, prezentacija i B2B susreta, koji pružaju priliku za uspostavljanje novih poslovnih kontakata i jačanje međunarodne saradnje.

Hercegovina – destinacija budućnosti

Učešće na TTG sajmu predstavlja početak planiranih jesenskih promotivnih aktivnosti Turističke zajednice HNK, usmjerenih na kvalitetnu pripremu za narednu turističku sezonu.

Cilj je dodatno učvrstiti poziciju Hercegovine kao regionalno prepoznatljive i međunarodno konkurentne destinacije, koja spaja bogatu tradiciju, kulturnu raznolikost i prirodne ljepote s aktuelnim trendovima u turizmu i principima održivog razvoja.

(Mostarski.ba)

Podijeli:
Ispod clanka banner
  • Galebice razbile Bosnu, slijedi derbi sa Iskrom

  • Cvitanović: Ne vodimo politiku traženja razlika ili uspoređivanja s drugima

  • Porok bez kontrole postao finansijski i politički instrument

  • Na dan kad je trebala proslaviti rođendan: Osnovana Fondacija Aldina Jahić

  • Rahimić emotivno nakon derbija: Možda smo i zaslužili pobjedu

SB Banner 1

■ Povezano

  • Zrinjski i Velež podijelili bodove u mostarskom derbiju

  • ‘RUKE. Art Bazaar’ u Mostaru okupio male poduzetnike i kreativce iz cijele BiH

  • Judo klub Borsa Mostar trostruki seniorski prvak Bosne i Hercegovine

  • Velež i Zrinjski danas igraju mostarski derbi