Potpisan ugovor za posljednju fazu Južne obilaznice: Saobraćaj u Mostaru bi za dvije godine trebao biti rasterećen

U mostarskoj Gradskoj vijećnici danas je potpisan Ugovor za izvođenje radova na izgradnji Južne obilaznice Mostara, Miljkovići – Rodoč, veza na M17, poddionica tunel Novi (P305a) i čvor Rodoč (P386) sa izgradnjom privremene veze na postojeću lokalnu cestu.
Riječ je o IV. fazi radova na ovoj dionici, a vrijednost ugovorenih radova je 32.441.656,92 KM, dok je vrijednost ugovora za nadzor 1.788.930 KM.
Dionica je duga ukupno 2,74 kilometra.
Posao je povjeren domaćem konzorciju, odnosno firmama „HP Investing“ Mostar, „Putovi“ Grude i „Euro-Asfalt“ Sarajevo.
Direktor JP Ceste FBiH Ljubo Pravdić rekao je da je ovo izuzetan projekat i završetak onoga što je ukupno rađeno na Južnoj obilaznici.
“Sastoji se od dionice trase puta 2,39 kilometara, tunela Privorac, vijadukta Rodoč, a izlazi na cestu kod kružnog toka i Avijatičarskog mosta”, – pojasnio je Pravdić.
Ukupni rok izvođenja radova je dvije godine.
Kako je istaknuto teški teretni saobraćaj koji dolazi iz smjera zapadne Hercegovine i koji trenutno prolazi kroz uže područje Mostara bit će preusmjeren, čime će se riješiti problem gužvi i zagađenja.
Gradonačelnik Mostara Mario Kordić istakao je da je završetak radova na Južnoj obilaznici saobraćajno najvažniji infrastrukturni projekat za Mostar.
“Znate da kroz naš grad prolaze dvije magistralne ceste, a završetkom ove saobraćajnice ćemo kamionski saobraćaj preusmjeriti i time rasteretiti Mostar. S druge strane, ovo je brza saobraćajnica koja će povezivati koridor Vc sa Zapadnom Hercegovinom i veza kojom Mostar dobija poveznicu sa svojom najvećom industrijskom zonom Miljkovići, što predstavlja dodatni benefit. Nije nepoznato da smo još od 2012. u prostornom planu planirali jednu od najvećih industrijskih zona u Hercegovini upravo na području Miljkovića”, rekao je mostarski gradonačelnik.
Federalna ministrica saobraćaja i komunikacija Andrijana Katić također je naglasila značaj ovog projekta.
“Ovo je strateški važan projekat i za Mostar i Hercegovinu, ali i za samu Federaciju. Imamo odgovornost i pritisak da projekat uspješno dovedemo do kraja i nadam se da će, s poštovanjem rokova što nam je iznimno važno, to biti uspješno završeno. Treba istaći da se radilo o složenim procedurama pripreme i nabavki, ali treba se vjerovati procesu koji će nas dovesti do cilja. Kad se ovaj projekat završi, on će služiti brojnim generacijama”, zaključila je ministrica Katić.
Inače, južna obilaznica je ukupne dužine 12 kilometara i njena izgradnja počela je još 2006. godine.
S danas potpisanim ugovorom na ovu trasu potrošeno je ukupno 96,8 miliona KM.
(Mostarski.ba)
Ivor Perić novi predsjednik Kantonalnog odbora SDP BiH HNK
Kineske kompanije prekidaju uvoz ruske nafte zbog sankcija SAD-a
Službeno: Velibor Pudar u stručnom štabu Rođenih
Zavod potrošio planiranih 8,5 miliona KM za sufinansiranje lijekova: Šta čeka pacijente?
Stupni Do kod Vareša: HVO je prije 32 godine ubio 38 Bošnjaka, a neke od njih su žive zapalili