Hiljade radnih mjesta pod prijetnjom, moguć prekid proizvodnje čelika

123406

Sindikat metalaca Federacije Bosne i Hercegovine upućuje hitan apel nadležnim institucijama zbog ozbiljne situacije koja prijeti potpunom prekidu proizvodnje čelika i ugrožava nekoliko hiljada radnih mjesta u metalnoj industriji FBiH.

– Nakon što je 1. decembra 2025. godine Nova željezara Zenica preuzela upravljanje Koksarom Lukavac i uredno avansno platila transport sirovina, Željeznice Federacije BiH odbile su izvršiti transport proizvedenog koksa iz Lukavca u Zenicu pod ranije važećim uvjetima.
Ovakva blokada zaustavlja kompletan proizvodni lanac i može izazvati nesagledive ekonomske posljedice. U Koksari Lukavac trenutno se nalazi 22.500 tona već plaćenog koksa spremnog za hitnu isporuku. U narednih šest mjeseci planiran je transport 270.000 tona uglja i 200.000 tona koksa, što je od ključnog značaja za neometan rad Nove željezare Zenica i cjelokupni metalni sektor – ističu iz Sindikata.

Dodaju da svako dalje odugovlačenje prijeti gašenjem proizvodnje, ugrožava stabilnost Koksare Lukavac i Nove željezare Zenica te direktno dovodi u pitanje egzistenciju radnika i njihovih porodica.

– I ovim putem pozivamo nadležne institucije da hitno nalože Željeznicama Federacije BiH uspostavljanje redovnog transporta, kako bi se spriječile štete koje bi mogle paralizirati metalnu industriju i značajno pogoditi privredu Federacije Bosne i Hercegovine – saopćio je Sindikat.

(Mostarski.ba)

Podijeli:
Ispod clanka banner
  • Gradonačelnik Kordić i predsjednik Gradskog vijeća Rahimić rezimirali današnju sjednicu

  • UIO: Otvaranje graničnog prelaza Gradiška i dalje na čekanju

  • Promjena plana za 18. kolo Premijer lige BiH

  • RGM produkcija: Adina Halilović predstavlja “PRONI VIBE” Akademiju

  • Meta pod istragom EU zbog plana da blokira AI na WhatsAppu

SB Banner 1

■ Povezano

  • Nova KORT vikend akcija

  • Aerodrom Mostar: Uskoro prodaja karata za ljetnu sezonu 2026.

  • Najuspješniji novembar u istoriji sarajevskog aerodroma

  • Jaja A klase iz BiH ne mogu na tržište Evropske unije