Sjajna zamjena za šećer

67409

Foto: Ilustracija

Ljudi se ponekad plaše da koriste niskokalorične zaslađivače jer nisu sasvim sigurni u njihovu zdravstvenu ispravnost. Pritom zaboravljaju, a možda i ne znaju, da se oni nalaze u velikom broju namirnica koje svakodnevno konzumiraju.

Mliječni napici
Niskokalorični zaslađivači široko se koriste u prehrambenoj i farmaceutskoj industriji. U prehrambenoj industriji koriste se kao zamjena za šećer, da bi se snizila energetska vrijednost prehrambenog proizvoda ili da bi se stvorio nov prehrambeni proizvod koji mogu koristiti i osobe koje ne žele ili iz zdravstvenih razloga ne trebaju koristiti šećer.

Niskokalorični zaslađivači najčešće se koriste u bezalkoholnim napicima, slatkišima i drugim proizvodima konditorske industrije, kao i u prerađevinama od voća. Različiti mliječni napici kao što su naprimjer voćni jogurt ili mliječni deserti mogu nositi oznaku „sa smanjenom količinom šećera” ili „s malo kalorija“, što znači da je jedan dio šećera zamijenjen niskokalorične zaslađivačima.

Prehrambena industrija koristi niskokalorične zaslađivače u proizvodnji dijetetskih proizvoda različitih namjena: za kontrolu tjelesne mase, za osobe koje imaju dijabetes ili povećane vrijednosti triglicerida u krvi, za osobe s prisutnim različitim drugim metaboličkim poremećajima.

Sladak okus
Farmaceutska industrija široko koristi niskokalorične zaslađivače u proizvodnji dijetetskih suplemenata, sirupa i lijekova.

Prehrambena i farmaceutska industrija često koriste istovremeno više niskokaloričnih zaslađivača u istoj namirnici da bi se dobio što bolji prihvatljiviji sladak okus namirnice.

(ZUK)

Podijeli:
Ispod clanka banner
  • „Majke enklava Srebrenica i Žepa“ traže postavljanje nišana za nestale u genocidu

  • Treneri Marušić taekwondo akademije dobitnici priznanja za vrhunske sportske rezultate

  • Gradonačelnik Kordić: Savez općina i gradova doprinosi unapređenju saradnje lokalnih zajednica i institucija

  • Autoceste FBiH – mjerna jedinica za kašnjenja

  • Apple postao treća kompanija u historiji s vrijednošću većom od četiri biliona dolara

SB Banner 1

■ Povezano

  • Apple postao treća kompanija u historiji s vrijednošću većom od četiri biliona dolara

  • Kako odabrati najkvalitetnije maslinovo ulje?

  • Mini Labubu lutke pokorile svijet

  • Sezona je mandarina, kako izabrati najslađe?