Bruno Mičetić predstavio novu verziju sevdalinke “Mostarski dućani”

120585

Hrvatski gitarist i kompozitor Bruno Mičetić predstavio je novu, autorski aranžiranu verziju sevdalinke “Mostarski dućani”, ostvarenu u saradnji s vokalnom solisticom Mostar Sevdah Reuniona Antonijom Batinić i španskim perkusionistom sa sirijskim korijenima Omarom Katanom.

Ova reinterpretacija sevdalinke “Mostarski dućani”, pjesme koja pripada urbanoj baštini Mostara i danas se ubraja u nematerijalnu kulturnu baštinu BiH rezultat je umjetničkog susreta različitih kultura na vrhunskom izvođačkom nivou – jazz senzibilitet akustične, te električne gitare i sevdah isprepliću se u razgovoru gitara, glasa i orijentalne perkusije.

Projekt je dio Mičetićeva autorskog ciklusa “Guitars’ Dialogue” kojim kroz dijalog instrumenata istražuje prostore susreta i muzičke slobode, navodi se u saopćenju.

“Od malena sam u dodiru s balkanskom tradicijskom muzikom, ali nikad u nju nisam zaista zakoračio, to je posve drugačiji svijet harmonija, melodija i ritmike. Pomislio sam možda je došao trenutak. Ovim projektom želio sam svojoj estetici dati glas, dodati perkusije i otvoriti razgovor dviju gitara”, kazao je Mičetić.

Centralna umjetnička ideja projekta temelji se na suptilnom “razgovoru” dviju gitara – njihovim isprepletenim linijama koje se presijecaju, izmjenjuju i nadopunjuju.

Vokal preuzima melodijski luk sevdalinke, dok darbuka oblikuje ritmičku podlogu koja ne guši frazu, već joj daje prozračnost i puls.

Fokus nije na egzotici, već na ravnoteži i stilu, preplitanju jazza i sevdaha, izraženom jezikom komorne dinamike.

Cijeli proces obilježila je razmjena iskustava i susret različitih gradova i senzibiliteta.

Radionica i jam session održani su u sarajevskom Studiju Modra Rijeka, u saradnji s gitaristom i producentom Dinom Šukalom. Omar Katta je darbuku snimio u Barceloni, dok je video nastao u Zagrebu. Gitare su snimane u studiju Distinctive, a tamo je također napravljen miks i mastering pjesme kojeg potpisuje Luka Jenuš, dok je autor videa Lovro Buva.

Za Brunu Mičetića “Mostarski dućani” označili su trenutak u kojem se napokon odvažio zakoračiti u svijet muzike koja ga je godinama tiho pratila. No, kako sam kaže “ovaj put želio je da pjesma govori tiho, ali jasno – da bude susret, ne spektakl”.

Taj susret dogodio se u Sarajevu i odmah je bilo jasno da se Antonijin umjetnički izričaj savršeno uklopio u Bruninu ideju dijaloga.

“Privukao me njegov pristup – spoj jazza i tradicionalne pjesme. Bilo je izazovno napraviti vokalni aranžman na već snimljenu pjesmu, no kad smo ušli u studio, naša divna komunikacija se savršeno preslikala u pjesmi. Uživala sam u iskrenom i raspjevanom razgovoru s Bruninom gitarom i vjerujem da smo napravili nešto posebno i jedva čekam reakcije publike”, ističe Antonija Batinić.

U vremenu kada je lako posegnuti za površnim zvukom, “Mostarski dućani” donose nešto dublje – glazbeni susret koji ne traži pažnju, nego je zaslužuje. U toj tihoj snazi spajaju se različite glazbene tradicije i osobni senzibiliteti, kroz autorski aranžman koji poštuje izvorno, a govori savremenim jezikom.

(Mostarski.ab)

Podijeli:
Ispod clanka banner
  • Alić o Mostaru, Kordićevom “skladu”, Stocu, Čapljini, Sarajevu koje “ne čuje”, SDP-u i HDZ-u

  • Urbanizam u fokusu pažnje mostarskih vijećnika

  • Federalna uprava civilne zaštite uključena u potragu za Fatimom Džajić

  • UEFA odlučila: Peljto će suditi Portugalu u kvalifikacijama za Svjetsko prvenstvo

  • Uprkos ograničenju cijena, nestašica peleta i dalje muči građane FBiH

SB Banner 1

■ Povezano

  • Urbanizam u fokusu pažnje mostarskih vijećnika

  • Federalna uprava civilne zaštite uključena u potragu za Fatimom Džajić

  • Primopredaja specijalizovanog vozila za prikupljanje sortiranog otpada u okviru projekta „To Zero Waste CBC“

  • J.U. Dom zdravlja Stari grad Mostar obilježio Svjetski dan dijabetesa