Categories: Kultura|Published On: 30/3/2022|

Marko Bošnjak objavio spot za pjesmu “Moli za nas”

Iako je proslo više od mjesec dana od Dore u Opatiji, “Moli za nas” i dalje se ne prestaje slušati i komentirati među publikom. Po mnogima favorit i neprežaljeni predstavnik Hrvatske na ovogodišnjem Eurosongu u Torinu, Marko Bošnjak snimio je snažan muzički spot s provjerenim timom i još jednom pokazao da je na velika vrata ušao na domaću muzičku scenu. A evo i što Marko sam kaže o novom spotu:

“Ovo snimanje pružilo mi je još jedan segment u kojem sam mogao prikazati sebe na novi i drugačiji način. Kroz spot se simbolično provlači moja borba sa samim sobom te kontrast staloženosti i nemira. Minimalistično, moćno, emotivno. Nadam se da je poruka i više nego dovoljna i jasna, iako volim ostaviti ljudima da sami dožive “Moli za nas”, na sebi jedinstven način.”

Podsjećamo, Marko je na Dori završio kao drugoplasirani s pjesmom čiju muziku i tekst potpisuje Vlaho Arbulić. Ostao je zapamćen po snažnom i emotivnom nastupu koji se ne prestaje dijeliti i komentirati na raznim internetskim platformama.

Ovaj vrhunski mladi muzičar, sjajnih vokalnih sposobnosti javnosti je postao poznat 2016. godine kada se pojavio na takmičenju Pinkove zvjezdice, a tada je imao samo 11 godina. Od tada njegovi coveri popularnih pjesama imaju milionske preglede na YouTubeu. Njegove izuzetne vokalne sposobnosti pohvalili su brojni domaći muzičari s kojima je i sarađivao, među kojima su Toni Cetinski, Ana Rucner i Tereza Kesovija.

Ovaj mladić skupio je do sada skoro 40 hiljada pratitelja na Instagramu koji obožavaju njegovo pjevanje, a on za sebe kaže da glazbu živi i da na njega ima veliki utjecaj u životu.

“Muzika ima veliki utjecaj na mene. Sastavni je dio mog života. Pomaže mi i u dobrim i u lošim trenucima, u introspekciji i razumijevanju sebe”, kaže Marko.

Svojim prvim singlom “Moli za nas” koji je objavljen na YouTubeu još prije predstavljanja na Dori osvojio je srca hrvatske publike, stoga ne čudi da je odmah bio u vrhu trendinga i postao favorit među 14 prijavljenih pjesama za ovogodišnju pobjedu najpopularnijeg hrvatskog muzičkog takmičara..

“Oduševljen sam dojmovima publike nakon objave pjesme “Moli za nas”. Očekivao sam dobru povratnu informaciju, ali nisam se nadao da će to biti ovakvih razmjera. Iznimno sam sretan i ovo mi je ogroman vjetar u leđa za sve što slijedi”, navodi se u saopćenju.

(Mostarski.ba)

Related Posts