Categories: Biznis|Published On: 11/7/2023|

Mostarski studenti obrađivali temu o svjetski poznatom brendu

Studenti druge godine Poslovne Informatike Univerziteta “Džemal Bijedić” u Mostaru u okviru predmeta “Marketing” obradili su temu o Hyundai brendu i uvidu u statistiku najprodavanijih modela automobila u mjesecu maju 2023.god.

Kako ističu, cilj projekta je promocija modela Hyundai Tucson, i cijeli promotivni sadržaj je snimljen u auto salonu “Hyundai Auto Start”, Vrapčići b.b. Mostar.

Predstavili su „Hyundai Tucson“, posljednju generacije NX4, jedan od najprodavanijih automobila na prostoru Bosne i Hercegovine.

“Spomenuti „Hyundai“ model je tokom 2022. godine osvojio prestiznu Klix award-nagradu za “Auto godine“ u Bosni i Hercegovini.Našu avanturu i istraživanje karakteristika spomenutog vozila, započeli smo u salonu automobila „Hyundai Auto Start“ Mostar. Imali smo priliku provesti kvalitetno vrijeme testirajući napredne karakteristike ovog novog modela „Hyundai“ brenda i zaključili da predstavlja jedan veliki iskorak ka savremenom dobu u pogledu tehnoloških karakteristika, dizajna i ekonomičnosti”, saopćeno je.

Kako ističu, asortiman ponude „Hyundai Tucson-a“ nudi širok izbor 1.6-litarskih motora, ekonomičan dizelski, nešto sportskiji benzinski, te savremeni motori hybrid tehnologije za pojedince kojima ekološka sigurnost predstavlja važan faktor u izboru automobila. Pored naprednih i inovativnih karakteristika enterijera, eksterijera i motora, „Tucson“ se može pohvaliti i pristupačnim cijenama u odnosu na druge automobile SUV kategorije, cijene modela kreću od 50.990,00 KM.

“Bilo bi nepravedno reći da nam se „Hyundai Tucson“ samo dopao, impresionirao nas je robusnim izgledom i pažljivo odrađenim detaljima, odaje dojam pouzdanosti i sigurnosti. Detalj koji bismo izdvojili jeste sistem aktivne sigurnosti, upozoravanje pri detekciji mrtvog ugla (BCW) , te sistem upozorenja za umor kod vozača automobila (DAW). Preporučili bismo ga svakome ko sebe smatra ljubiteljem inovacija, tehnološkog razvoja i atraktivnog dizajna. Jasno nam je zašto je postao jedan od najčešćih izbora građana u BiH”, navodi se u saopćenju.

Statistički podaci o prodaji automobila u Bosni i Hercegovini, potvrdjuju da je „Hyundai Tucson“ u mjesecu maju 2023. godine prodat čak 188 puta, što predstavlja udjel od 4,31% ukupne prodaje, čineći ga većinskim učesnikom na našem tržištu.

U konačnici „Hyundai Tucson“ nas je u potpunosti osvojio i učinio pripremu našeg studentskog zadatka zaista interesantnom, u okviru predmeta „Marketing“ tokom ljetnog semestra.

Ovom prilikom, zahvaljujemo se profesoru Veldinu Ovčini na prenesonom znanju, instrukcijama i podršci na izradi ovog projekta, zaključuje se u saopćenju.

(Mostarski.ba)

 

 

 

 

Related Posts