Categories: Biznis|Published On: 23/3/2023|

Nakon dvogodišnje pauze novo izdanje brending konferencije ‘Brand New Game’

U organizaciji Via Media agencije, nakon dvogodišnje pauze, vraća se Brending konferencija sa svojim jedanaestim izdanjem i predstavlja „Brand New Game“.

Pravila koja su postojala promijenila su se, i pitanje je da li uopšte postoje nova. Raspon ljudske pažnje je sve kraći, a sadržaja sve više. Influenseri su sveprisutni, a TikTokovi padaju u zaborav brzinom svjetlosti. Šta nas čeka sutra? Da li se budimo u stvarnom svijetu ili u metaversu. Kad je počela ova Brand New Game? Kakva su pravila? Ko ih kreira? Ko su korisnici? Brending konferencija je događaj koji se ne propušta, ne samo zato što je nije bilo dvije godine, već zato što će, kao i uvijek, dovesti i okupiti najbolje, koji ne samo da prate i poznaju pravila nove igre, nego su i učestvovali u njihovom kreiranju, saopćili su organizatori najavljujući konferenciju.

(Fena)

Related Posts