Categories: Mostar|Published On: 18/4/2024|

OŠ “Mustafa Ejubović – Šejh Jujo”: Predstavljeni rezultati integrisanog projekta „Voda za mir“

U Osnovnoj školi “Mustafa Ejubović – Šejh Jujo” jučer je organizovana svečanost u povodu predstavljanja rezultata integrisanog projekta “Voda za mir”.

Predstavljanje rezultata eksperimentalne primjene i konceptualnog učenja o vodi realizovano je uz saradnju i podršku direktora i direktorica tri osnovne škole Edne Isić Balić, Azre Halvadžija Šoše, Tahira Taslamana i stručnih savjetnika iz Pedagoškog zavoda Mostar doc.dr. Amele Medar i dr.sc. Ahmeda Husić.

U projektnim aktivnostima su učestvovali nastavnici i profesori iz tri eksperimentalne škole u kojima se primjenjuje eksperimentalni Nastavni plan i programa urađen za osnovno obrazovanje, a to su Osnovna škola „Bijelo Polje“, VI osnovna škola i Osnovna škola “Mustafa Ejubović – Šejh Jujo”.

Doprinos projektnim aktivnostima dali su učenici Prve osnovne škole Konjic sa profesoricom Sanelom Talović, u segmentu nastave geografije.

Aktivnosti projekta su vezane uz obilježavanje Svjetskog dana voda 22. marta, one su objedinjene pod jedinstvenim motom. Ovogodišnji moto “Voda za mir” je fokusiran na ključnu ulogu koju voda ima u stabilnosti i prosperitetu svijeta.

Projekat “Voda za mir” je jedinstven projkat, jer su aktivnosti projekta povezane sa ishodima definisanim u eksperimentalnom NPP za sve predmete predmetne nastave. Sve aktivnosti su realizaovane na redovnim časovima, uz savremene metode učenja i podučavanja.

Integrisani projekt “Voda za mir” ima cilj da promoviše nove i savremene pristupe u podučavanju, a namjera mu je uputiti nastavnike kako mogu primijeniti moderne metode povezivanja različitih disciplina, poznate kao STEAM pristup (nauka, tehnologija, inženjerstvo, umjetnost, matematika), u podučavanju. U projektu se, također, promovisaju takozvane 4K metode učenja i podučavanja: Kreativnost, Kritičko mišljenje, Kolaboracija (saradnja) i Komunikacija.

Primjenom ovih metoda centar procesa učenja i podučavanja, te svega što se u tim procesima dešava, postaje učenik.

Tokom ovog projekta učenici su koncept vode posmatrali kroz različite sektore ekonomije bazirane na znanju, te kako sami tvrde kroz različite aktivnosti, eksperimente, izradu modela, maketa, video prezentacija i likovnih djela usvojili su trajna znanja o vodi kao nezamjenjivom prirodnom resursu, saopćeno je iz JU Osnovne škole “Mustafa Ejubović – Šejh Jujo”.

(Mostarski.ba)

Related Posts