Šta je TEMU i kako osvaja kupce, šta potrošači trebaju znati..

86238

Temu Bosna i Hercegovina

Aplikacija Temu je u vlasništvu kineske kompanije PDD Holdings i prvi put je lansiran u SAD krajem 2022. godine. Postao je poznat po svojim jeftinim proizvodima, ogromnoj marketinškoj mašineriji i iskustvu online kupovine.

Suštinski, Temu je gigantska kineska platforma i aplikacija za šoping, a slogan im je “Kupuj kao milijarder”. Tu prodavači navode svoj asortiman, ali Temu upravlja gotovo svim ostalim: postavljanjem cijena, korisničkim uslugama, bavljenjem carinom i rukovanjem plaćanjima i vraćanjima. Niske cijene proizvoda su ono što ih odlikuje, a odnedavno Temu je moguće poručiti i iz Bosne i Hercegovine. Ono što definitivno privlači veliku pažnju su i konstantne akcije, ali i određeni popusti koje će vam Temu nuditi kroz kupone. Temu aplikacija je u junu ove godine skinuta više od 50 miliona puta širom svijeta i postala je popularnija i od Amazona.

Ni građani Bosne i Hercegovine nisu odoljeli niskim cijenama TEMU-a. Prema podacima Similarweba, TEMU je najposjećenija aplikacija u našoj zemlji.

Poduzetnik i stručnjak za e-commerce Elvis Pivić je komentarisao na koji način ova popularna aplikacija osvaja tržište BiH, regije, ali i svijeta te šta sve potrošači trebaju znati, piše n1.

Pivić je odmah na početku rekao da je TEMU jedna u nizu e-commerce platformi koja nudi širok spektar proizvoda po relativno niskim cijenama.

“Ono što je njihova razlika od ostalih platformi kada pristupaju tržištima jeste da koriste veoma pametnu i agresivnu marketing strategiju. Sama činjenica da mi u BiH evo u besplatnom TV prostoru na neki način promovišemo TEMU, to je rezultat toga što su oni uspostavili neki koncept trendinga i postali su trend. I ta agresivna i pametna marketing strategija na neki način budi emotivni aspekt potrošača prilikom kupovine”, istakao je Pivić.

Dodao je zatim da je TEMU “ušao u glave potrošača”.

“Svi mi koji se bavimo digitalnom prodajom cilj nam je da uđemo u psihološki profil potencijalnog kupca. I ono što je za javnost možda bitno reći jeste da tu postoje različite strategije iz razloga što je navika kupovine digitalnim putem i u tradicionalnom pristupu različita. U digitalnom pristupu koristimo samo čulo vida i na osnovu toga utječemo na racionalnu stranu mozga da li da nešto kupimo ili ne”, naveo je naš sagovornik.

Kada je riječ o profilu osobe koja digitalno kupuje, Pivić pojašnjava da se on ne razlikuje po podneblju. Tako digitalni kupac u BiH nije ništa drugačiji od onog u Aziji ili zapadnoj hemisferi.

“Tu su marketinški ili analitički alati koji to rade dostupni svima. Kada je riječ o BiH, za nas je drugačije to što smo malo i konzervativnije tržište u kontekstu ponude i potražnje i imamo malo ograničene aspekte u smislu zakonodavstva i biroratske principe i zbog toga nekada malo kasnimo za svijetom kada su u pitanju trendovi. Međutim u posljednjih 15 ili 20 godina svi ti trendovi iz svijeta su dostupni i u BiH”, dodao je Pivić.

Na šta treba obratiti pažnju pri kupovini na TEMU-u, kako prepoznati lažne TEMU aplikacije i na koji način je najsigurnije plaćati pročitajte  OVDJE

(Mostarski.ba)

Podijeli:
  • (Ne)ratna 1994. godina: Zašto hrvatski mediji lažu o pogibiji djece na ulazu u Katedralu?

  • Dodik, Čović i Nikšić zadovoljni sastankom: Dogovoren glavni pregovarač s EU

  • BiH softver pronašao put na tržište Bliskog Istoka

  • Ustavni sud BiH prihvatio apelaciju Fadila Novalića, Fahrudina Solaka i Fikreta Hodžića

  • Bakir Izetbegović boravio danas u Mostaru

■ Povezano

  • Dodik, Čović i Nikšić zadovoljni sastankom: Dogovoren glavni pregovarač s EU

  • BiH softver pronašao put na tržište Bliskog Istoka

  • Ustavni sud BiH prihvatio apelaciju Fadila Novalića, Fahrudina Solaka i Fikreta Hodžića

  • Lendo sutra u posjeti Jablanici