EU staje u kraj političkom oglašavanju na Facebooku i Instagramu

Kompanija Meta pod kojom posluju Instagram, ali i Facebook, saopćila je kako će od oktobra na prostoru zemalja EU u potpunosti ukinuti opciju političkog i izbornog oglašavanja.
Metina objava odražava odluku koju je Google objavio prošlog novembra, naglašavajući otpor velikih tehnoloških kompanija prema pravilima EU usmjerenim na obuzdavanje njihove moći i osiguranje njihove veće odgovornosti i transparentnosti.
Zakon Evropske unije, nazvan i Regulativa o transparentnosti i ciljanju političkog oglašavanja, koja će se primjenjivati od 10. oktobra, stupa na snagu zbog sve većeg strana od dezinformacija i stranog miješanja u izbore u zemljama članicama.
Zakon zahtijeva od velikih tehnoloških kompanija da jasno označe političko oglašavanje na svojim platformama, ko ga je platio i koliko, kao i na koje izbore se odnosi, ili riskiraju kazne do šest posto svog godišnjeg prometa.
“Od početka oktobra 2025. godine više nećemo dozvoljavati političke, izborne i društvene oglase na našim platformama u EU”, naveli su iz Mete.
Također, naveli su kako je ovo teška odluka za kompaniju.
“Vjerujemo da su personalizirani oglasi ključni za širok spektar oglašivača, uključujući i one koji su uključeni u kampanje informiranja birača o važnim društvenim pitanjima koja oblikuju javni diskurs”, navodi se.
(klix.ba)
Ministarstvo obrazovanja HNK: Prekid prijevoza učenika Prve OŠ Stolac rezultat je politike lokalnog nivoa
Predstavljen izvještaj o analizi medijskih natpisa o ženama
SDA Stolac: Gradonačelnik Bošković uskraćuje pravo na prevoz učenicima bošnjačke nacionalnosti
Dvije osobe povrijeđene u saobraćajnoj nesreći na putu Hodbina – Stolac
Sistem obrazovanja mora se prilagoditi dinamičnom tržištu rada