Google uvodi verifikacijsku značku na rezultatima pretraga

83328

Foto: Ilustracija

Google je počeo s testiranjem nove funkcije verifikacije kako bi korisnici pretragom dobili što relevantnije i tačnije izvore informacija.

Nova funkcija verifikacije koja nam je već poznata sa Facebooka, Twittera ili Instagrama, uskoro bi trebala biti dostupna svim korisnicima i prilikom pretraživanja Google-a.

Na taj način korisnici će izbjeći lažne izvore informacija i klikove, a već su pojedini korisnici u beta programu počeli prijavljivati ‘plavu oznaku’ pored pojmova na Google pretraživanju.

Ikonica označava da su kompanije, naprimjer, kompanije poput Meta ili Apple, autentične, a ne neka kopija. Odnosno, da su informacije s tog izbora provjerene.

Molly Shaheen, portparolka Google-a, izjavila je da redovno eksperimentišu s funkcijama koje pomažu kupcima da identifikuju pouzdane kompanije na mreži.

Oznake se testiraju i sa kompanijama Microsoft, Meta, Epic Games, Apple, Amazon i HP, ali nisu dostupne širem broju korisnika još uvijek, prenosi Verge.

Kada se pređe mišem preko oznake, prikazuje se poruka koja objašnjava da “Googleovi signali sugerišu da je ovo poslovanje ono što tvrdi da jeste”, a to se utvrđuje na osnovu verifikacije sajtova, podataka iz Merchant Centra i manuelnih provjera.

(Agencije)

Podijeli:
Ispod clanka banner
  • Vlada Crne Gore pooštrila uslove za regulisanje boravka stranih državljana

  • Približava se treća noć, a sudbina nestale Konjičanke u Podveležju još uvijek nepoznata

  • Zakon o fiskalnim transakcijama ponovo odgođen

  • Turska očekuje da međunarodne snage osiguraju trajno primirje u Gazi

  • Nakon uspješno okončanog projekta, u posjeti Sportskom savezu predstavnica JICA-e

SB Banner 1

■ Povezano

  • Googleovo upozorenje za sve koji koriste mobilni telefon ili računar

  • RGM produkcija: “Mi ne idemo na takmičenja da putujemo”

  • Evropska komisija uvodi zabranu korištenja kineske 5G mrežne opreme?

  • Najzanimljivije nove igre u novembru 2025. godine