Google uvodi verifikacijsku značku na rezultatima pretraga
Google je počeo s testiranjem nove funkcije verifikacije kako bi korisnici pretragom dobili što relevantnije i tačnije izvore informacija.
Nova funkcija verifikacije koja nam je već poznata sa Facebooka, Twittera ili Instagrama, uskoro bi trebala biti dostupna svim korisnicima i prilikom pretraživanja Google-a.
Na taj način korisnici će izbjeći lažne izvore informacija i klikove, a već su pojedini korisnici u beta programu počeli prijavljivati ‘plavu oznaku’ pored pojmova na Google pretraživanju.
Ikonica označava da su kompanije, naprimjer, kompanije poput Meta ili Apple, autentične, a ne neka kopija. Odnosno, da su informacije s tog izbora provjerene.
Molly Shaheen, portparolka Google-a, izjavila je da redovno eksperimentišu s funkcijama koje pomažu kupcima da identifikuju pouzdane kompanije na mreži.
Oznake se testiraju i sa kompanijama Microsoft, Meta, Epic Games, Apple, Amazon i HP, ali nisu dostupne širem broju korisnika još uvijek, prenosi Verge.
Kada se pređe mišem preko oznake, prikazuje se poruka koja objašnjava da “Googleovi signali sugerišu da je ovo poslovanje ono što tvrdi da jeste”, a to se utvrđuje na osnovu verifikacije sajtova, podataka iz Merchant Centra i manuelnih provjera.
(Agencije)
Islamska zajednica za pomoć stradalim u poplavama prikupila 5,5 miliona KM
U oktobru u BiH boravilo 182.405 turista, više za 9,6 posto u odnosu na isti period prošle godine
Crna Gora ima najstariju reprezentaciju u Evropi, evo kako kotiraju Zmajevi
Ove prerađene namirnice su zaista dobre za vas
Albin Kurti stigao u Sarajevo