Categories: Biznis|Published On: 7/5/2024|

Inovacije iz srca – mostarske studentice inicijatori patriotizma i razvoja

Studij Poslovna informatika u Mostaru svojim studentima iz godine u godinu pruža potrebno znanje koje budi inovativnost među njihovim studentima. S obzirom na to, studenti već među prvim projektima izražavaju svoje misli, stavove i ono što ih povezuje.

Aldina Ćatić, Elvana Gosto, Neila Vila i Nejra Maksumić su četiri mlade studentice ovoga studija, koje je spojila ljubav prema domovini, njenim prirodnim ljepotama, te kulturi i tradiciji.

„Naš glavni motiv je da ljubav prema našoj domovini probudimo i u našim vršnjacima, ali i ostalim stanovnicima ove prelijepe zemlje. Smatramo da pojedini stanovnici Bosne i Hercegovine još uvijek nisu svjesni koliko ova država ima potencijala i prirodnih resursa koji su neiskorišteni”, kazala je Aldina Ćatić

Značajnu podršku im je pružio i prof.dr. Veldin Ovčina, kroz predavanja na predmetu Marketing, koja su im pomogla u razvoju njihove marketinške kampanje pod nazivom „Bosnia Journey“.

“Naučile smo važnost promocije, brendiranja i stvaranja sadržaja koji će privući pažnju, a sve to smo primijenile u stvaranju naše kampanje kojom ćemo pokušati prikazati bar dijelić ljepota koje posjeduje naša domovina.”- rekla je Elvana Gosto.
O njihovim dosadašnjim projektima

Kampanja „Bosnia Journey“ ima za cilj promovisati prirodne ljepote, tradiciju i kulturu Bosne i Hercegovine. Kroz sadržaj koji objavljuju na platformi Instagram žele podstaći razvoj urbanog i ruralnog turizma.

“Imamo tu privilegiju da svakodnevno uživamo u svim ljepotama BiH, dok turisti i građani koji su, nažalost, napustili našu zemlju, svaki dragocjeni trenutak proveden ovdje koriste na najbolji mogući način, otkrivajući sve čari koje naša divna država pruža.”- naglašava Neila Vila
Do sada su radile na promotivnim videima za Mostar i Blagaj. Prvi video je izazvao veliku pažnju širom zemlje, ali i među građanima BiH širom svijeta.

“Trudimo se da preko snimaka i fotografija, svima dočaramo kako naše oči vide domovinu, barem dijelom onoga što se može prenijeti putem društvenih mreža”, dodaje Nejra Maksumić.

Uskoro pripremaju još zanimljivog sadržaja, poput promocije mjesta koja će nas vratiti u neka ljepša vremena, puna bosanskog rahatluka, ‘ćejfa’ i nostalgije za prošlim, boljim vremenima, saopćeno je.

(Mostarski.ba)

 

Related Posts