Kreatori na Facebooku mogu monetizovati svoje Storiese

99742

Meta je pokrenula novu inicijativu s ciljem motivisanja korisnika da kreiraju sadržaj te dijele fotografije i klipove na Facebooku.

Iz Mete je saopćeno da kreatori u Facebookovom Content Monetization programu sada mogu zarađivati novac tako što ljudi gledaju njihove Facebook Storiese.

S obzirom da lagan način objavljivanja sadržaja, Stories predstavlja prilično jednostavan način za dodatnu zaradu od sadržaja koji kreatori plasiraju na Facebook.

Mogućnost zarade putem Storiesa je dostupna globalno, bazirana je na performansama objave, a Storiesi moraju biti javni kako bi se mogli monetizirati. Kreatori koji još uvijek nisu u Content Monetization programu mogu aplicirati putem Metine web stranice.

Novi način plaćanja je samo Metin najnoviji pokušaj da navede kreatore da objavljuju sadržaj na Facebooku umjesto na Instagramu ili drugim aplikacijama. U januaru je kompanija predstavila “program bonusa”, koji dodatnih 5.000 dolara kreatorima s postojećim prisustvom na drugoj platformi društvenih medija za objavljivanje određene količine fotografija i klipova na Instagramu i Facebooku.

Tajming programa jasno pokazuje da Meta želi privući kreatore koji će uskoro izgubiti pristup TikToku. Administracija američkog predsjednika Donalda Trumpa je privremeno “spasila” društvenu mrežu tako da kreatori nisu u velikoj žurbi, ali Meta uprkos tome želi iskoristiti haos što je više moguće.

(Agencije)

Podijeli:
Ispod clanka banner
  • Na današnji dan rođen fudbaler Muhamed Mujić

  • Muftija Dedović: Vakuf – stub slobode, dostojanstva i razvoja Zajednice

  • Četvrtina ministara u Vladi Kantona Sarajevo je uhapšena, ko je sljedeći?

  • Big Bang, najveći slovenački trgovac elektronikom, stigao u Mostar

  • Mostarsko proljeće: Odgođene predstava i izložba zbog Dana žalosti

SB Banner 1

■ Povezano

  • WhatsApp uveo novu zaštitu privatnosti razgovora

  • Instagram lansirao aplikaciju Edits za uređivanje videa

  • Koliko košta naša zahvalnost prema chatbotovima?

  • Društvene mreže kao alat za rast i pozicioniranje malih biznisa