Studenti osmislili promotivnu kampanju za HA Hotel: Kreativnost koja inspiriše turizam

Šest studenata Poslovne informatike Emina Fetić, Madžida Sudžuka, Nermina Omerika, Kenan Poljarević, Adna Vilogorac i Emina Šarotić, pokazalo je kako se teorijsko znanje može uspješno prenijeti u praksu kroz realizaciju promotivne kampanje za HA Hotel u Mostaru.
U okviru praktične nastave iz predmeta Marketing, studenti su imali priliku raditi na realnom projektu uz punu podršku hotela, profesora Veldina Ovčine i asistentice Sare Kljajić. Kroz projekat studenti su ponudili inovativna rješenja za promociju jednog od luksuznijih i savremenijih hotela u regiji.
Fokus kampanje bio je na vizualnom identitetu i digitalnoj prisutnosti hotela, posebno na kreiranju dinamičnih Reels videa za društvene mreže. Kroz pažljivo planirane kadrove, studenti su ispričali priču HA Hotela. Snimili su video u kojem su prikazali sve najbolje što hotel nudi, od toplog dočeka i modernih soba, preko raznovrsne gastronomske ponude, do opuštajuće atmosfere kraj bazena. Svaki video sadržaj osmišljen je tako da odražava duh hotela i privuče pažnju potencijalnih gostiju, prateći savremene trendove digitalnog marketinga i ponašanje online publike.
Kampanja se nije temeljila samo na lijepim kadrovima, već na strateškom pristupu promociji. Studenti su analizirali ciljnu grupu, predložili optimalne kanale promocije i kreirali sadržaj koji ostavlja emocionalan, inspirativan i autentičan dojam. Ovakav pristup dodatno je osnažio brend hotela, prikazavši ga kao mjesto koje objedinjuje udobnost, eleganciju i moderan pristup turizmu.
Saradnja između HA Hotela i studenata predstavlja izuzetan primjer povezivanja obrazovanja i realnog sektora. Mladi ljudi su dobili priliku da, mimo teorijskih znanja, osjete kako izgleda rad s pravim klijentom, suoče se sa stvarnim izazovima, ali i prezentuju konkretne rezultate. HA Hotel je prepoznao njihovu kreativnost, ozbiljnost i kvalitet, te s ponosom prihvatio kampanju kao dio svoje promotivne strategije.
Pored profesionalnog razvoja, ovaj projekat nosi i emotivnu vrijednost za sve uključene strane. Studenti su imali priliku ostaviti trag na stvarnom tržištu, a HA Hotel je dobio svježu, mladalačku i autentičnu perspektivu. Uz to, projekat je dodatno osnažio međusobno povjerenje, timski rad i vjeru da su mladi u BiH spremni donijeti promjene.
Ovaj projekat nije samo promotivna kampanja. To je priča o povjerenju, kreativnosti i zajedničkom uspjehu. Studenti su pokazali da su spremni za tržište rada, a HA Hotel još jednom potvrdio da je otvoren za inovacije i podršku mladim profesionalcima. Zajedno su stvorili kampanju koja inspiriše kako turiste, tako i druge kompanije da pruže priliku mladim ljudima, saopćeno je.
(Mostarski.ab)
Pomoć od 50 miliona KM za poplavljena područja- evo kako će se dijeliti
Čak 94% korisnika rezanog duhana “podržava” crno tržište
Plenković očekuje dvije godine pregovora o proračunu EU-a i dobar ishod za Hrvatsku
Netanyahu: Primirje u Siriji ‘postignuto je silom’
Kombinacija paradajza i krastavca u salati? Možda ipak ne.