Vodeći brend pauzira proizvodnju sklopivih telefona

88800

Tržište sklopivih telefona, koje je nekada smatrano budućnošću mobilne tehnologije, izgleda doživljava značajan udar.

Prema navodima publikacije iz Kine, jedan od većih brendova smartfona je navodno pauzirao svoj razvoj i proizvodnju savitljivih telefona sa velikim ekranima. Identitet ovog brenda nije otkriven.

Iako je tržište sklopivih telefona stvorilo početno uzbuđenje u industriji, ostalo je nišni segment. Profitabilnost u ovom segmentu je u najvećoj mjeri bila limitirana samo za već poznate kompanije, kao što su Samsung i Huawei, dok drugi proizvođači i dalje pokušavaju da pronađu efektivna i profitabilna rješenja.

Xiaomi predstavlja dobar primjer razvoja situacije na polju sklopivih telefona. Nedavno objavljeni Mix Flip je zabilježio jaku prodaju, za koju se očekuje da će do kraja godine preći 460.000 prodatih primjeraka. S druge strane, to je u kontrastu sa rezultatima koje bilježi veći Mix Fold 4, koji se borio da dostigne i 100.000 prodatih primjeraka.

Tržište savitljivih telefona bez sumnje ima veliki potencijal. Međutim, pomenuto pauziranje proizvodnje od strane većeg brenda, kao i stagnirajući rast ovog tržišta u Kini, sugerišu da proizvođači moraju da se izbore sa glavnim preprekama prije nego što savitljivi i sklopivi telefoni zaista postanu relevantni na tržištu.

(Noob)

Podijeli:
Ispod clanka banner
  • Predstavljena “Mostar City Pass” – turistička kartica koja objedinjuje turističku ponudu Mostara

  • Ivo Josipović: “Bosni i Hercegovini je mjesto u Evropskoj uniji”

  • Klub sjedeće odbojke “Neretva” Mostar: Naš Lena, simbol ustrajnosti i ljubavi prema sportu

  • Zavod za javno zdravstvo FBiH obilježio Svjetsku i Evropsku sedmicu imunizacije

  • Zijad Bećirović: Dodik i Čović su vođe klasičnih naoružanih latinoameričkih kartela

SB Banner 1

■ Povezano

  • WhatsApp uveo novu zaštitu privatnosti razgovora

  • Instagram lansirao aplikaciju Edits za uređivanje videa

  • Koliko košta naša zahvalnost prema chatbotovima?

  • Društvene mreže kao alat za rast i pozicioniranje malih biznisa